woensdag 13 januari 2010

yay DAGBOEK is AF!!!!!!

Deze afgelopen periode beetje slecht geblogt. Sorry daarvoor.
Te druk, teveel chaos overal.

maar iets wat in ieder geval wat rust geeft is het feit dat mijn dagboek klaar is.
gebonden en al. Toen m'n printer een beetje recalcitrant ging doen kreeg ik het toch een beetje heet onder de voeten, maar heb hem weer onder de duim gekregen en al m'n printjes zijn gelukt.
Maar toen het hele boekbinden nog. Heb natuurlijk basiscursus gehad in december (vervolg is in februari), waarmee ik in ieder geval een geheel boek kan maken. van begin tot eind.
En moet zeggen, op een paar schoonheidsfoutjes na, ben ik er echt tevreden mee.

Wat ook al rust geeft, is het feit dat ik toch eindelijk lekker ben begonnen met het project van Steffi. Alleen een paar weken te laat, waardoor het nog niet af is. Maargoed, ga er gewoon lekker mee verder om van die 5 een voldoende te maken.
Heb her der nog wat tips gekregen voor onderzoek naar andere fotografen die ook iets dergelijks hebben gedaan met oude foto's. Dus heb genoeg stof om verder te kunnen.

Nog een paar dagen en dan is het zover. Beoordeling van Bas. Hoop dat iedereen succes heeft met het afronden van het project.

Geen opmerkingen: