woensdag 16 december 2009

Update....

Het ziet ernaar uit dat alles weer meewerkt hier.

Aan de hand van de blogbespreking van afgelopen zaterdag heb ik is gekeken naar de grote van foto's. En heb het gevonden hoor. Gewoon al die tijd overheen gekeken. Dus de foto's zullen vanaf nu groter op m'n blog komen te staan.




Project Steffie:
Bijgevoegd een aantal portretten van m'n moeder. Met hulp van Yen lee ben ik tot deze selectie gekomen. Het waren er in 1ste instantie 16. En ik vond het erg lastig om uit die 16 een selectie te maken, omdat ik mijn moeder in alle 16 herkende.
Ik ga morgen of vrijdag nog een aantal foto's maken waar we samen op staan. En volgende week woensdag ga ik foto's maken wanneer ze aan het werk is bij Halil. Ze werkt met kinderen in de thuissituatie die een verstandelijke en/of lichamelijke beperking hebben. Halil en zijn ouders vonden het goed dat ik mee kwam om foto's te maken. Dus ik kan nog vooruit
Project Bas:
Aan de hand van afgelopen zaterdag ben ik gaan nadenken waarom ik het zo moeilijk vind om mijn foto's binnen dit project uit te leggen of te verwoorden.
En ik denk dat het komt doordat ik heel erg vanuit mijn gevoel fotografeer en niet vanuit een een van te voren bepaalde gedachte.
Dus deze week ga ik pas iets fotograferen wanneer ik voor mezelf, het beeld wat ik vast wil gaan leggen, kan verwoorden.

Geen opmerkingen: